Mijn zeer gewaardeerde volgers - My dear and much appreciated followers

zondag 11 oktober 2009

Lintjes - Ribbon organizer

Lintjes, je kunt er geen genoeg van krijgen! En wat is er nou fijner dan op een rustige zondagmorgen een beetje aanrommelen in huis? Ik had nog wat styropor kransen liggen en hier heb ik mijn kantjes en bandjes overheen gerold en bevestigd met knopspelden. Zo kan ik ze ook weer snel afwikkelen als ik ze nodig heb.

Ribbons, you can't have enough of those! It's so nice to mess about the house on a quiet Sunday morning, don't you think? I had some styropor wreaths lying idly around, so I put my ribbons around them and fixed them with sewing pins. I can easily unroll them when I need them.


1 opmerking:

  1. Wat een leuk idee Ira!! En het staatn nog gezellig ook!
    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen

Heel lief dat jullie een reactie voor me willen achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Omdat er tegenwoordig zoveel spam binnen komt, is het helaas niet meer mogelijk om anoniem een berichtje achter te laten...
Thank you so much for leaving me your comments, I always enjoy reading them immensely! Because I keep getting loads of spam messages, it is no longer possible to leave anonymous comments...

♥♥♥Ira♥♥♥

09 10