Mijn zeer gewaardeerde volgers - My dear and much appreciated followers

zaterdag 31 juli 2010

Hier word ik blij van! - These things make me happy!

Ik kan er niets aan doen, maar ik ben altijd blij om zo'n geweldige award te ontvangen! Daar word je toch helemaal vrolijk van? M'n dierbare blogvriendin Tracy heeft me deze leuke verrassing bezorgd! Dank je wel Tracy! Er zitten natuurlijk wel een paar voorwaarden aan vast:
1. Je moet degene bedanken die jou deze award heeft gegeven
2. Zet deze award op je blog (maar dat doe je vast heel graag!)
3. Vertel 3 dingen die je leuk vindt van jezelf (oef!)
4. Zet er een foto bij die iets voor je betekent (bijna iedere foto is me dierbaar, behalve de meeste van mezelf, ik ben nu eenmaal beter achter de camera als ervoor :-)
5. Geef deze award aan 5 andere blogsters door
Tja, wat vind ik leuk van mezelf? Dat laat ik graag anderen beoordelen (is wel zo veilig ha ha ha!) Ik geef deze award graag door aan Marie, Hennie, Sandra, Marja en Kicki. Alsjeblieft!
I can't help it, but I'm always sooo happy to receive such a wonderful award!! Doesn't this just cheer you up? My dear blog friend Tracy gave me this pleasant surprise! Thanks a bunch Tracy!!  Here are the rules for the award:
1. Thank the person who gave you this award.
2. Copy the award and put it on your blog.
3. List three things which you love about yourself.
4. Post a picture you love.
5. Tag five people you wish to pass this award on to.
So well, what do I love about myself? I'll leave that to others (safe answer, right? LOL!). I'm passing this award on to MarieHennieSandraMarja and Kicki. Here you go!
En dit vind ik dus een gewéldige foto van mijn bijna 4-jarige nichtje Phoebe! Dit is zoals ze is, vol ondeugd!
I just love this great picture of my almost 4-year old niece Phoebe! This is so her, always full of mischief!
M'n nieuwe schoolagenda (vintage!) waar ik zo blij mee ben!
My new schoolagenda (vintage!) that I'm so happy with!
Deze prijs heb ik gewonnen met mijn 'tussie mussie' bij Our Vintage Affair, bedankt Polly!
And this is the prize I won with my 'tussie mussie' at Our Vintage Affair, thanks Polly!

8 opmerkingen:

  1. oo, your niece is adorable, hehe. oooooo i love your vintage schoolagenda! awesome images, thanks for sharing :)! have a wonderful weekend, ira!! *hugs* steph :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Your niece is so cute and she looks like she is full of fun. :) Your vintage schoolagenda is gorgeous! I love all the different textures on it.
    Congrats on winning a prize for your tussie mussie!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Thank you so much Ira for this award.You have a good heart and always writes so nice comments on my blog.Glad you enjoying my blog and images.
    Hugs to you //Kicki.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat lief Ira!! Dank je wel voor deze mooie award! Ik ga hem morgen op mijn blog zetten, heb er nu even de puf niet meer voor maar het komt dus goed ;) De foto van je nichtje is inderdaad super! Ze kijkt precies blijkbaar hoe ze is, geweldig! Fijn weekend!
    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  5. C'est vraiment adorable, Ira !!! merci beaucoup de penser à moi. Je viens de t'envoyer un message perso, désolée de t'écrire si tard, j'étais absente aujourd'hui. Gros bisous :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk he die schoolcampus, ik vind je agenda ook om erg blij van te worden! Dank voor je berichtje op mijn blog! Groetjes Gemma
    P.S. die foto van je nichtje is super!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Que hermosa que es tu sobrina ,Ira.
    Que ocurrencia tan graciosa tuvo con el soutien!
    La "schoolagenda" me encanto, que preciosas imagenes!!
    Y felicitaciones por el premio que ganaste, seguramente que haras algo bellisimo!!!
    Abrazos!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dank je wel lieve Ira.
    Je award heb ik met veel plezier ontvangen en ook weer doorgegeven. Ik moet eerlijk zeggen dat dat best een tijdrovend karweitje is, maar het is gereed.
    Voor mijn grote kleindochter(21) heb ik ook zo'n leuke schoolagenda gekocht. Zelf ben ik er dol op en Joanne en ik hebben dezelfde smaak. Ze zit nu in Bolivia, samen met een groep World Servents. Ze bouwen huisjes voor kansarme mensen in de vakantie. Stoer hoor onze aspirantschoonkleinzoon, zoals mijn man hem noemt, haar vriend doet ook mee. Als ze terugkomt maak ik haar blij met de agenda.
    Groetjes en nogmaals bedankt, hennie.

    BeantwoordenVerwijderen

Heel lief dat jullie een reactie voor me willen achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Omdat er tegenwoordig zoveel spam binnen komt, is het helaas niet meer mogelijk om anoniem een berichtje achter te laten...
Thank you so much for leaving me your comments, I always enjoy reading them immensely! Because I keep getting loads of spam messages, it is no longer possible to leave anonymous comments...

♥♥♥Ira♥♥♥

09 10