Mijn zeer gewaardeerde volgers - My dear and much appreciated followers

zaterdag 26 mei 2012

Special Offer My Crafty Heart, go check it out!

Af en toe zullen jullie best even naar binnen 'vluchten' om even af te koelen, wat is er dan mooier dan even te gaan kijken in de webshop van My Crafty Heart en al helemaal wanneer er zoveel leuke acties zijn!
Allereerst krijgen jullie 10% korting op ALLE Tim Holtz Distress Inks en óók op ALLE designer papierpakketten. Nou, als dat geen leuk voordeeltje oplevert!
En dat is nog lang niet alles, want speciaal deze week heeft Teresa ook nog een fantastische giveaway, je kunt deze prachtige stans van Marianne Design (Art Deco Corner Dies "C") winnen. Ga voor deelname naar Teresa's blog: My Crafty Heart. Succes en geniet van het zwoele weertje! Ik ga alvast eea bestellen ;-)
Every now and then you will probably all go inside to "cool off" a bit, why not take some time to check out My Crafty Heart craftstore, especially with so many special offers going on!
First of all you will receive a 10% discount on ALL Tim Holtz Ink Pads and on ALL designer paper pads. A wallet friendly offer, right?
But that's not all, because this week Teresa also has a fabulous giveaway: you can win this magnificent die of Marianne Design (Art Deco Corner Dies "C"). If you'd like to join the fun rush off to Teresa's blog: My Crafty Heart. Good luck and enjoy the sultry weather! I'm off to the store to order some goodies ;-)

12 opmerkingen:

  1. Dank voor de tip Ira!
    Wij genieten wel buiten hoor.
    Mijn moesje wil nog niet naar binnen ze geniet in de tuin, zoveel vogelgeluiden, de pauw ziet het ook helemaal zitten, maar hij klinkt niet als een zangvogel.
    Lieve groetjes en een mooi pinksterweekend toegewenst, groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb een koop verbod...lol...fijn weekend doeeggg,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Have fun shopping! You know I think I bought some corner dies very close to those, but I don't know where I may have placed them! Oh well, Happy Weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. TFS Ira, off to check it out!

    Have a great weekend my friend!

    Hugs
    Majo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi Ira, Thankyou so much my friend...and I hope we all get to enjoy another lovely day of gorgeous weather! Huge Hugs, Teresa xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Love your new heading Ira! It's lovely.
    And thanks for sharing the link. I am off to check it :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Pffff voor mij iets te warm weer zeg ik begin pas te leven in de avond.
    Wandelen en bewegen gaat ook op een laag pitje dus later maar weer dubbel doen.
    Ga morgen ook eens een kijkje nemen hoor!
    Fijne tweede pinksterdag
    Liefs Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Bedankt voor de tip ik zal eens kijken!
    Maar ik heb mijn budget voor creatieve dingen al op voor deze maand haha.
    Dus dat zal niet veel kopen worden!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Thanks for the info - have a wonderful week!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Obrigada pela dica Ira querida! Abraços ao vento até a Holanda!

    BeantwoordenVerwijderen

Heel lief dat jullie een reactie voor me willen achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Omdat er tegenwoordig zoveel spam binnen komt, is het helaas niet meer mogelijk om anoniem een berichtje achter te laten...
Thank you so much for leaving me your comments, I always enjoy reading them immensely! Because I keep getting loads of spam messages, it is no longer possible to leave anonymous comments...

♥♥♥Ira♥♥♥

09 10