Mijn zeer gewaardeerde volgers - My dear and much appreciated followers

maandag 14 december 2009

Mandela

Afgelopen weekend was ons jaarlijkse zusjesweekend dat we dit jaar hebben doorgebracht in Den Haag. Zaterdag al lekker vroeg vertrokken om maar geen uurtje te missen. Onder het genot van een heerlijke cappuccino heb ik mijn zus deze kaart gegeven met een uitnodiging voor een High Tea bij Hotel Des Indes. Ze was blij verrast! 's avonds hebben we Amandla! Mandela gezien, wat een ongelooflijk mooie en ontroerende voorstelling en wat zet Kenneth Herdigein een overtuigende, krachtige maar zeer liefdevolle Mandela neer. We gingen stil de zaal uit, zo onder de indruk waren we...

Last weekend my sister and I spent our annual sister's weekend together. This year we were in The Hague. We took of early last Saturday, we didn't want to miss one hour. Whilst enjoying our cappuccinos I gave my sister this card with an invitation to the High Tea at Hotel Des Indes. She was pleasantly surprised! In the evening we went to watch the musical Amandla! Mandela, such an incredibly beautiful, moving piece. Kenneth Herdigein plays a convincing, powerful and very loving Mandela. We were all very quiet after the play, we were that impressed...




1 opmerking:

  1. Dankjewel lieve Ira, voor jouw liefdevolle warme reactie op onze voorstelling. Voor mensen als jij zou ik nog drie levens toneelspeler willen blijven. Jouw lieve reactie ontroerd mij zeer. Dankjewel, warme groet,
    Kenneth Herdigein

    BeantwoordenVerwijderen

Heel lief dat jullie een reactie voor me willen achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Omdat er tegenwoordig zoveel spam binnen komt, is het helaas niet meer mogelijk om anoniem een berichtje achter te laten...
Thank you so much for leaving me your comments, I always enjoy reading them immensely! Because I keep getting loads of spam messages, it is no longer possible to leave anonymous comments...

♥♥♥Ira♥♥♥

09 10