Mijn zeer gewaardeerde volgers - My dear and much appreciated followers

vrijdag 29 januari 2010

Hermitage

Enkele weken geleden waren we in Amsterdam, nog net op tijd om in de Hermitage de prachtige tentoonstelling "Aan het Russische hof" te zien. De meest bewerkelijke hofkostuums, handtasjes en schoenen zijn er te bewonderen. Wanneer dan in de hofzaal de balmuziek begint, doe je spontaan een klein walsje. Aangezien die mooie antieke waaiers niet te betalen zijn, heb ik er zelf maar ééntje gemaakt :-) De oorspronkelijk blauwe bloem heb ik in het bleekwater gelegd, ik wilde de kleur vervagen. Nog een beetje bijgewerkt met de juiste stempelinkt en voilà!
Several weeks ago we were in Amsterdam, still in time to visit the Hermitage exhibition "At the Russian Court". You can admire the most elaborate court dresses, purses and shoes. Once the music starts playing in the ballroom, you cannot help but dance a spontaneous waltz. Since real antique fans are out of my reach, I made one myself :-) I put the flower (which was blue at first) in a little bleech, I wanted the colour to fade. I then applied some ink in the right colour and voilà!
Gebruikte materialen: antiekblauwe cardstock, Cuttlebug Folder (Script), Lattice Borderabilities, papier is van Making Memories (Flocked Brocade Poolside Paperie).
Used materials: antique blue cardstock, Cuttlebug Folder (Script), Lattice Borderabilities, paper is by Making Memories (Flocked Brocade Poolside Paperie).

2 opmerkingen:

  1. Dit is zpeciaal en toch prachtig gemaakt. Mooi hoor.
    Ik heb een verrassing voor je op mijn blog staan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tjee, wat schitterend gemaakt Ira!! Nou heb je toch nog je eigen waaier! :)
    Groetjes, San

    BeantwoordenVerwijderen

Heel lief dat jullie een reactie voor me willen achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Omdat er tegenwoordig zoveel spam binnen komt, is het helaas niet meer mogelijk om anoniem een berichtje achter te laten...
Thank you so much for leaving me your comments, I always enjoy reading them immensely! Because I keep getting loads of spam messages, it is no longer possible to leave anonymous comments...

♥♥♥Ira♥♥♥

09 10