Mijn zeer gewaardeerde volgers - My dear and much appreciated followers

donderdag 11 november 2010

Awards!

Wat een verrassing als je in een paar dagen tijd maar liefst 3 awards in ontvangst mag nemen, da's toch wel heel erg veel, ik word er gewoon verlegen van! Ik freubel ook maar wat aan :-) 
What a surprise to receive no less than 3 awards in only a few days, it makes me feel shy, I only frolic around a little :-)  
Deze is van Kirsty - This one is from Kirsty
Deze van Stella - This one is from Stella
 
En deze is van Sandra - And this one is from Sandra
Dank jullie wel voor jullie lieve attenties! Ik kan altijd enorm van jullie geweldige creativiteit genieten!! De awards ga ik nu met liefde en plezier weer doorgeven, de Cherry on Top award gaat naar Jan, zo'n grappig en creatief mens! De Blog Buddies award gaat naar Chantal, een hele lieve vrouw die na het overlijden van haar hondje wel een knuffel kan gebruiken en de Attitude award gaat naar Terry, zij maakt zulke aparte dingen! Ik moet nu eigenlijk nog een paar dingen over mezelf vertellen, maar geloof me: dat wil je niet weten :-) Thanks for your sweet thoughts girls! I really love your creativity!! I'm more than happy to pass them on, so here goes: the Cherry on Top award goes to Jan, she's one fun and creative girl! The Blog Buddies award goes to Chantal, she's a sweet lady who can use a hug after her dog passed away and the Attitude award goes to Terry, I just love her work!
I know I'm supposed to tell a little more about me, but believe me, you don't want to know :-)


13 opmerkingen:

  1. Niks te "ik freubel maar wat aan"...je hebt ze dik verdiend. Je maakt de mooiste creaties!!Liefs,
    Stella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ¡Hola Ira,

    felicitaciones por tus premios!

    Tu español se entiende perfectamente. Qué bueno que te gusta aprender otros idiomas, mi admiración por tus trabajos y por ésto también.
    Cariños!

    http://www.amigasdelscrapbooking.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. First ... Congrats on your awards ... well deserved
    Second ... please don't eat your shoe (unless it's made of chocolate)
    Three ... actually we do want to know more about you ... don't be shy...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Ira,
    allereerst proficiat met je awards. Bedankt om de award door te geven aan mij. Bedankt voor de knuffel en de lieve reacties die je altijd geeft.
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. You are a wonderful blog buddy, a creative crafter, and a fun gal! you deserved the awards totally! Congrats!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Van harte, en tuurlijk wil ik die dingen over jouzelf juist wel weten! Groetjes Gemma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ere wie ere toekomt Ira!
    Liefs hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Congratulations Ira. You deserve this! Lynne M x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Congratulations Ira on all your awards - very well deserved!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ira querida, no sabes como me alegra que siempre recibas estos premios, eso tiene un significado, que todos piensan en ti,que eres una gran artista , tambien una gran mujer, y una gran amiga!!!!!
    Un abrazo y beso muy grandes!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Congratulations on all your awards!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Congratulation Ira! I am just now remembering you offered me up such a lovely award! Thank you and I will blog about this very shortly! Hugs to You!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. It's a pity you don't have a donatе button! I'd certainly donate to this excellent blog! I guess for now i'll settle for bookmarκing and adding
    your RSЅ feed to my Goоgle accοunt.
    Ι look forwarԁ to brand new upԁates аnd will talk about this blog with my Facebοok group.
    Chat sοon!

    http://buckettrucksused2.edublogs.οrg/used-bucκet-trucks/
    Also visit my web-site used line trucks

    BeantwoordenVerwijderen

Heel lief dat jullie een reactie voor me willen achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Omdat er tegenwoordig zoveel spam binnen komt, is het helaas niet meer mogelijk om anoniem een berichtje achter te laten...
Thank you so much for leaving me your comments, I always enjoy reading them immensely! Because I keep getting loads of spam messages, it is no longer possible to leave anonymous comments...

♥♥♥Ira♥♥♥

09 10