Mijn zeer gewaardeerde volgers - My dear and much appreciated followers

donderdag 29 december 2011

Birthdays and Happy Mail

Vandaag laat ik nog wat verjaardagskaarten zien die ik heb gemaakt. De meesten van jullie weten inmiddels wel dat ik bepaald niet weg ben van Tilda, daar word je zowat onder bedolven! Maar goed, sommigen vinden die plaatjes super, onder wie mijn tante die een paar dagen geleden jarig was ;-) Deze was voor haar, een soort schaduwkaart met sneeuw erin. Ik weet dat ze er heel blij mee was, dus ja, dan is 't goed hè ;-)
Today I'm going to show a couple of birthday cards that I made recently. Most of you know that I'm not very partial to Tilda, they're nearly ruling the blogging world! But hey, some really adore these images, my aunt is one of them, she celebrated her birthday a couple of days ago. So this shadowbox card is for her, some snow inside, I cut the snowflake from a shape I snatched off the internet. I know she was so pleased to get this card and that's all that matters to me ;-)
En gisteren was de vriendin van m'n neef jarig, voor haar heb ik deze vintage-kaart gemaakt, de bloem is weer zelfgemaakt (zie onder mijn tutorials voor de uitleg hiervan):
And yesterday my cousin's girlfriend was celebrating her birthday, I made her this vintage style card. The flower is DIY (you'll find the how-to in my tutorials section):
       
En hier is de laatste kerstpost van het jaar waar ik erg blij mee was. Nogmaals allemaal heel hartelijk dank voor al die prachtige zelfgemaakte kaarten, stuk voor stuk juweeltjes waar ik nog steeds van aan het genieten ben! Dikke kus!
And I'd also like to show you the last Christmas mail of the year. I was so pleased and honoured to receive so many gorgeous homemade cards, each and every single one of them a precious gem, I'm still enjoying them!! Again a big warm thank you to you all girls! Mwah!
Ineke - wat een gave stempels hè? - don't you just love these stamps?
 Kirsty-thanks again for the wonderful goodies my friend!!
 Maia - ondanks haar ziekte heeft ze toch nog de tijd gevonden om deze mooie vintage kaart te sturen, vind ik superlief van haar! - despite her illness she's found the time to send me this pretty vintage card, awful sweet of her!
 Pretty Little Ribbon Shop - ik heb pas de challenge bij Created by Hand gewonnen en kreeg dit toegestuurd - I recently won the Created by Hand challenge:
 Ros - ik hoorde het belletje al voordat ik de envelop open deed ;-) I already heard the jingle bell before opening the envelope ;-)
 Teresa: - zij is degene die op 14 januari a.s. een geweldige online scrapbookwinkel gaat openen! Blijf de ontwikkelingen op de voet volgen! Deze schitterende ZELFGETEKENDE fee geeft een fantastisch beeld van alle digistempels die Teresa straks in haar winkel gaat aanbieden! She's the sweet girl who's opening a fabulous online papercraft store January 14th next! Stay tuned for more!! Her beautiful HANDDRAWN fairy is a wonderful sample of the digis Teresa will have on offer next month!
 Tracy - thanks for this awesome tag, love it!

26 opmerkingen:

  1. oh ira hun you make the most amazing,things and each and everyone is just stunning,so much detail just,brilliant hope you have a great 2012 hun love hugs cherylxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Twee hele leuke en verschillende kaarten. Erg mooi! En jij hebt ook weer superleuke kaarten gekregen :-)
    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gave kaarten heb je weer gemaakt ..ik noem ze magnolia monsters...snap nog steeds niet waarom ze geen mond hebben..ofwel dan houden ze tenminste hun waffel...hhehhehhehehh!
    Mooie kaarten en scrapgoodies heb je ook gekregen!
    Ik wens je een mooie jaarwisseling.
    doeggggg,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou Ira ik vind je Tildaatje toch wel heel mooi gemaakt hoor met die sneeuw maar ik hou ook meer van die prachtige vintage kaart schitterend gemaakt!
    Mooie kaarten heb je gekregen zeg, die van mij is een foto genomen bij ons in de huiskamer want allemaal gescrapte kaartjes lukte me niet dit jaar.
    Ik wens je alvast een hele fijne jaarwisseling en een creatief 2012toe zodat we nog veel van elkaars blogs kunnen genieten.
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Adorable birthday cards so sure to please! You always have the beautiful touch! Have a wonderful "2012."

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaartjes heb je weer gemaakt Ira, de vintage kaart is mijn favoriet!!
    Nog een prettig eindejaar en een creatief 2012!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hi sweetie loving your gorgeous creations Tilda looks fab & I really love your gorgeous flower hun.
    Well done on your wins & your gifts hun, they look lush. I love the fairy image hun.

    Lotsa hugs Vicky xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. I adore the birthday cards you've made! Gorgeous! And sooo many wonderful gifts! Happy mail indeed!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. I love your Birthday Cards Ira, especially the vintage one!! it's stunning! and you have been sent so many beautiful cards and gifts. Me also, and I'm very glad that I started my Blog last year and made so many wonderful friends!
    Hope you enjoy the rest of the week!
    Big Hugs!
    Sue xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. LOL I'm glad I'm not the only one who doesn't care for Tilda's. You did a lovely job though and of course I love the flower on your second card. That was such a wonderful tutorial. I'm so glad you enjoyed all your happy mail Ira. :-) Hugs!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. You are the most card creating woman I know...I so wish I had your talent...and patience.
    HAPPY NEW YEAR TO BOTH OF YOU.
    Rose

    BeantwoordenVerwijderen
  12. fabulous cards, miss ira! sorry i've been away for so long! wonderful Christmas goodies, yours will be soon on their way.
    *hugs* and much aloha, steph :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Beautiful cards you created, I especially love the vintage image. and happy mails, YAY!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Ira, hahahaha moet wel lachen om wat Lean zegt, maar je kaartje zijn weer prachtig geworden.

    Wens je een fijne jaarwisseling toe.

    Liefs LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  15. heel mooi allemaal ira
    verder wens ik je een mooie jaarwisseling en een gezond en creatief 2012

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Beautiful, beautiful cards Ira. I don't own any Tilda stamps myself but I love how you've created your Aunt's card with one - no wonder she loved it! Your other card made me smile, that coy image is so funny and your flower works perfectly with it!

    Love all the goodies you received too.

    Thanks for your lovely, sweet comment on my nephew's He-Art canvas, I'll be sure to show him what you said next time he visits, I know he'll love it!

    Happy New Year to you Ira and here's to a fun and creative 2012 xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. het ziet er weer gezellig uit hier met al die mooie kaartjes die je hebt gemaakt Ira:0)
    Ik wens je alle goeds voor 2012 en tot blogs in het nieuwe jaar!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hi Ira, ooh, so much to see! what a fabulous idea for your Tilda card for your Aunt, I haven't done a shaker card before, but would like to give it a go and you have bought Tilda into another dimension, I love that shape of the snowflake too...and your second card, the colours are really striking - I love the contrast of the blues and pinks and that vintage image has such innocence!... and you have such lovely gifts and cards there too ;) Well done on winning that crafty stash , that looks fab! Big Hugs, Teresa xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Such wonderful gifts; you so deserve them with your warm and generous personality...

    Happy New Year my love, all the very best for you.
    A nice big Canadian hug to you...

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Love both of your cards ... shows just how versatile you are my friend and I love your mail ... such treasures! have a lovely day ...

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Je twee schitterende kaarten gemaakt Ira. Hoewel ik de ster super apart vind , vind ik de vintage mooier omdat ik nu eenmaal meer van vintage houd dan van magnolias (ook al maak ik er kaarten mee LOL) Je heb ook prachtige kerstkaarten gekregen, en leuke cadeautjes! Alvast een hele fijne jaarwisseling, groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Oh! Ira, what a wonderful post, so many pretties to feast the eyes on. I adore both of your gorgeous cards, love the beautiful details. Happy New Year hun. :o)

    Donna x

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een prachtige kaarten.
    Het zijn stuk voor stuk juweeltjes.
    Alvast een hele fijne jarwisseling.

    Groetjes sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. So many pretty things! Love both your birthday cards - cool idea on the Tilda and love all the yummy layers in the vintage one. Happy, Happy New Year!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Prachtig zijn je kaartjes vooral die met vintage is super en een superleuke prijs heb je gewonnen.
    Mooie kaarten heb je gekregen en ook je wiebelkaart van je vorige post is prachtig!!!
    Gefeliciteerd met je DT schap,ben benieuw wat je allemaal gaat maken,heel veel succes.

    Een hele fijne jaarwisseling en een gelukkig en gezond 2012.

    liefs Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  26. hallo daar ben ik dan eindelijk.
    wat heb je leuke kaarten gemaakt en gekregen, en wat leuk dat je wat gewonnen hebt.
    ik ben het volledig met je eens met de magnolia's stempels man je wordt er soms niet goed van al zijn er prachtige kaarten meegemaakt.
    en waar je ook kijkt bij de challenges winnen meestal ook al terwijl er een magnolia challenge zelf is.
    maar ja ik ben blij dat ik toch afentoe wat anders zie.
    ik wens je een fijne jaarwisseling toe met je fam en vrienden.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen

Heel lief dat jullie een reactie voor me willen achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Omdat er tegenwoordig zoveel spam binnen komt, is het helaas niet meer mogelijk om anoniem een berichtje achter te laten...
Thank you so much for leaving me your comments, I always enjoy reading them immensely! Because I keep getting loads of spam messages, it is no longer possible to leave anonymous comments...

♥♥♥Ira♥♥♥

09 10