Mijn zeer gewaardeerde volgers - My dear and much appreciated followers

maandag 30 november 2009

Sarah

Eén van mijn schoonzusjes wordt dinsdag 50 jaar, maar heeft haar Sarah-feestje afgelopen weekend gevierd. Omdat ze aan het sparen is voor een reis naar Australië, heeft de familie geld uitgelegd. Ik vind het altijd 'saai' om gewoon geld in een envelop te stoppen, dus heb er maar iets om heen gemaakt.

One of my sisters-in-law is turning 50 coming Tuesday. She has already celebrated her 'Sarah' party last weekend. Since she's saving up for a trip to Australia, we all chipped in. I find it a bit dull just to put money inside an envelope, so I made her this map.


2 opmerkingen:

  1. Ziet er weer prachtig uit meid. Ik heb een verrasing voor je maar nu zag ik net dat je een tijdje geleden er ook een bij mij had achter gelaten en ik zit hier mer rode wangen ik heb er helemaal overheen gekeken.
    Een Award maar dit keer een andere HIHI

    Groetjes Agitte

    BeantwoordenVerwijderen

Heel lief dat jullie een reactie voor me willen achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Omdat er tegenwoordig zoveel spam binnen komt, is het helaas niet meer mogelijk om anoniem een berichtje achter te laten...
Thank you so much for leaving me your comments, I always enjoy reading them immensely! Because I keep getting loads of spam messages, it is no longer possible to leave anonymous comments...

♥♥♥Ira♥♥♥

09 10