Mijn zeer gewaardeerde volgers - My dear and much appreciated followers

donderdag 31 december 2009

Gelukkig Nieuwjaar! - Happy New Year!

Ik wil iedereen die mijn blog wel eens bezoekt een heel goed, gezond, sprankelend, vrolijk en creatief 2010 toewensen! De ondergrond van deze vintage schaatsen is bladmuziek (uiteraard kerst!). We glijden het oude jaar uit en het nieuwe in!

I'd like to wish all of you who visit my blog every now and then a very Happy, Healthy, Sparkling, Merry and Creative 2010! I used Christmas sheet music for these vintage ice skates. Let's slide out of the old year into the new one!

1 opmerking:

  1. Hallo Ira,
    wat een leuke blog heb je. Je maakt zeer mooie dingen. Ik heb me gelijk als volger aangemeld. Ik kom je dus in 2010 zeker vaker opzoeken.
    Ik wens je een creatief jaar.
    grtz Chantal

    BeantwoordenVerwijderen

Heel lief dat jullie een reactie voor me willen achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Omdat er tegenwoordig zoveel spam binnen komt, is het helaas niet meer mogelijk om anoniem een berichtje achter te laten...
Thank you so much for leaving me your comments, I always enjoy reading them immensely! Because I keep getting loads of spam messages, it is no longer possible to leave anonymous comments...

♥♥♥Ira♥♥♥

09 10