Mijn zeer gewaardeerde volgers - My dear and much appreciated followers

zondag 20 december 2009

Open haard - Fireplace


Sneeuwt het bij jullie ook zo? Wat is het toch mooi buiten hè? Alle bomen hebben inmiddels hun witte jasjes aangetrokken en buigen hun takken bij wijze van groet naar elkaar. Bij dit koude weer is het fijn om van de warmte van de open haard te genieten. Wie dat ook altijd zo fijn vindt, is de kleine meid van vrienden van ons. Die zou zelfs in de zomer de haard nog willen zien branden! Voor hen heb ik dan ook deze open haard kaart gemaakt.
Is it snowing where you are as well? Isn't it just lovely outside? All the trees have put on their little white jackets and are bending their branches to greet each other. It's nice to enjoy the warmth of your fire place. The daughter of our friends really loves this, too. Even in summer she would like to see the fire burning! I made them this fireplace card.


1 opmerking:

  1. Bedankt voor de prachtige kaart die we van jullie hebben gekregen, helaas ben ik ontzettend te kort geschoten en heb ik er niet eentje gemaakt. Hoop het volgend jaar goed te kunnen maken. Ik ben ook gek van de sneeuw maar op dit moment kan het voor mij niet snel genoeg weg zijn. Alle dagen werken en ik heb al menige schuiver gemaakt. De tuin zal er bij jullie wel prachtig uitzien denk ik.

    Groetjes Agitte

    BeantwoordenVerwijderen

Heel lief dat jullie een reactie voor me willen achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Omdat er tegenwoordig zoveel spam binnen komt, is het helaas niet meer mogelijk om anoniem een berichtje achter te laten...
Thank you so much for leaving me your comments, I always enjoy reading them immensely! Because I keep getting loads of spam messages, it is no longer possible to leave anonymous comments...

♥♥♥Ira♥♥♥

09 10