Mijn zeer gewaardeerde volgers - My dear and much appreciated followers

donderdag 29 oktober 2009

Logeren - Sleepover

Mijn 7-jarig nichtje Gwynn heeft onlangs bij ons gelogeerd en natuurlijk hebben we wat leuke dingen ondernomen. Zo zijn we bijvoorbeeld naar de pompoendagen in Asten (Natuurmuseum) geweest en naar de ongelooflijk knap gemaakte 3D-film UP, we kregen zelfs speciale brillen op om de effecten optimaal te kunnen bekijken! En omdat het bijna Halloween is en we naar de pompoendagen zijn geweest, heb ik een leuk kaartje in hetzelfde sfeertje voor haar gemaakt met een leuk cadeauboekje erbij van Heksje Lilly met de toepasselijke titel: "en de vampier met wiebeltanden". Het heksje op de pompoen is een digitale stempel van Digital Pencil Too (Mo Manning). Ze was er gelukkig heel blij mee!

My 7 year old niece Gwynn recently had a sleepover at our place and of course we did some nice things together. We went to the pumpkin days in Asten (museum of nature) and the brilliant movie UP. We were even given special 3D goggles to see the effects! And since it's almost Halloween, I made a card for her with a book called "Witch Lilly and the vampire with the wobbly teeth". How appropriate! The witch on the pumpkin is a free digital stamp from Digital Pencil Too (Mo Manning). She was really pleased! 





1 opmerking:

  1. Super gaaf dat je dat allemaal met je nichtje hebt gedaan!! kan me voorstellen dat ze erg blij was met de kaart en het boekje
    groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen

Heel lief dat jullie een reactie voor me willen achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Omdat er tegenwoordig zoveel spam binnen komt, is het helaas niet meer mogelijk om anoniem een berichtje achter te laten...
Thank you so much for leaving me your comments, I always enjoy reading them immensely! Because I keep getting loads of spam messages, it is no longer possible to leave anonymous comments...

♥♥♥Ira♥♥♥

09 10