Mijn zeer gewaardeerde volgers - My dear and much appreciated followers

woensdag 14 oktober 2009

Verjaardagskaart - Birthday card



Gesloten stair step kaart (zo kan-ie gemakkelijk worden verstuurd in een envelop). 
Closed stair step card (makes it a little easier to send in an envelope).

Vandaag is m'n zwager jarig en ik heb een kaart voor hem gemaakt met - ja ja alweer! - het prachtige Graphic 45 papier (o.a. Communique Classy Correspondence). Blits! Hij wordt door de vintage fotograaf op de plaat gezet. Om nadruk te leggen op het flitsen, heb ik een clear stamp gebruikt. Deze is op correspondentiepapier afgedrukt met Versamark, vervolgens met transparante embossingpoeder bestrooid, verhit met de heating tool en daarna ingekleurd met diverse kleuren stempelinkt van Ancient Page. Omdat de camera's er vroeger nogal wat anders uit zagen dan de huidige, heb ik geprobeerd dit een beetje na te bootsen.

Open stair step kaart - Open stair step card







Today my brother in law is celebrating his birthday so I made him a card with the ever so gorgeous Graphic 45 papers (Communique Classy Correspondence). Flash! A vintage photographer takes his picture. The flash light was made by using a clear stamp, transparent embossing powder and Ancient Page inks. As the cameras looked way different back then, I tried to give my photographer an ancient looking camera by folding small pieces of paper together.                                                 




1 opmerking:

  1. Schitterend gemaakt Ira! Heel mooi! Oja, ik heb nog iets leuks voor je op mijn blog staan! ;)
    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen

Heel lief dat jullie een reactie voor me willen achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Omdat er tegenwoordig zoveel spam binnen komt, is het helaas niet meer mogelijk om anoniem een berichtje achter te laten...
Thank you so much for leaving me your comments, I always enjoy reading them immensely! Because I keep getting loads of spam messages, it is no longer possible to leave anonymous comments...

♥♥♥Ira♥♥♥

09 10