Mijn zeer gewaardeerde volgers - My dear and much appreciated followers

maandag 10 september 2012

Thank You So Much!!!

Afgelopen zaterdag was ik jarig, en wow, dat heb ik geweten ook! Mede dankzij jullie is het een onvergetelijke dag geworden en ben ik schandelijk verwend, niet normaal meer. Ik wil jullie dan ook heel hartelijk bedanken voor al jullie prachtige creaties, lieve cadeautjes en berichtjes, dat jullie zoveel moeite hebben gedaan voor mij vind ik hartverwarmend!! En ik geef jullie dan ook een hele dikke knuffel: MWAH!
Juist omdat jullie zoveel moeite hebben gedaan, wil ik jullie alle eer geven en laat ik graag jullie prachtige creaties in alfabetische volgorde zien (begrijp me goed, ik wil absoluut niet opscheppen, maar slechts mijn dankbaarheid tonen aan jullie!):
Last Saturday I celebrated my birthday and wow, I most certainly knew it was my birthday alright! Thanks to you girls it turned out to be one of those very special days and you really spoilt me rotten, down to the bone. I would like to thank you all again for your gorgeous creations, sweet presents and messages. To go through such lengths for me really melts my heart!! And I'm sending you all a very big hug: MWAH!
I'd like to give you all the credits you deserve, after all you all sat down to create something especially for me. Here are your creations in alphabetical order (please understand that I'm not doing this to brag or anything, I just want to show my immense gratitude!):
Agitte
Annemarie
Berlinde
Hennie
Jacira
Karin
Maia
Marina
Maya
Odetta
Ros
Sue
Teresa - who also sent me the gorgeous shawl with peacock colours, see above
Wil


47 opmerkingen:

  1. WOW, liebe Ira, da sind ja tolle Sachen,freue mich mit dir
    lg Gertrude

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zo geweldig ira
    mag ik je nog bij deze feliciteren
    ik wist het niet eerder
    maar ook van mijn kant een dikke kus
    xxx
    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow! Each and every one is gorgeous Ira!
    Enjoy your beautiful presents! They would certainly make a spectacular display of friendship!
    Hugs
    M

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful gifts ... I am so happy for you ... sending hugs xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ben je verwend!! Ik wist niet dat je jarig was, ik heb ook geen adres, anders stuurde ik je graag een kaartje. Alsnog van harte gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dear Ira
    I had no idea it was your birthday - I am sorry there is not a card from me for you to have opened on your special day.
    Sending you belated birthday wishes by the bundle, you are such a special blogging friend for not only me but so many of us.
    Beautiful cards and gifts which you most definitely deserve.
    Wishes
    Lynne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Você certamente é especial! Uma pessoa presente e doce, marcante e com belas opiniões, sim você é muito especial!! Novamente, parabéns!!! Muitos lindos presentes!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wow wat ben je heerlijk verwend Ira.
    Is toch helemaal super, je hebt het verdiend.
    en ik denk dat we het allemaal heel graar gedaan hebben, tenminste ikke wel.
    heel veel plezier met je gekregen spulletjes.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie spulletjes heb je gehad Ira
    Kan me heel goed voorstellen dat je hier trots op bent.
    Nog van Harte feliciteerd en zal ik je eens wat vertellen ik was ook afgelopen zaterdag jarig.

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. oh Hunny I am so so sorry that I missed your birthday and you did not get anything from me I really hope you had a wonderful day Hun which you really deserve as you are one super talented,and lovely lady,wonderful gifts you received take care Hun hugs Cherylxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Als nog gefeliciteerd veeeels te laat natuurlijk.
    Wat ben jij super verwent allemaal mooie kaarten en andere creaties en creaspullen.
    groetjes,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo'n lief iemand als jij verdiend zeer terecht om in het zonnetje gezet te worden en dat is letterlijk en figuurlijk gelukt. Geniet er maar lekker van, want jij, Ira, bent een echte Sweety Pie :)!!! Liefs, Odetta XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Tuurlijk hebben we jou verwend, jij verwendt ons toch ook!
    Mooie creaties hoor, ze weten wel precies wat je smaak is he.
    Geniet nog heerlijk na van alle verwennerij en het mooie weer vandaag!
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Fijn dat jij zo verwend bent, heerlijk nagenieten van een fijne dag en al het moois! Nog van harte gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wow, du wurdest ja verwöhnt! Hast es auch verdient, verwöhnst uns auch immer mit deinen tollen Kreationen

    Hugs
    Majo

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ahhhhh heb ik helemaal je verjaardag gemist! Maar alsnog VAN HARTE! Je bent lekker verwend! Zelf het weer zat mee!
    X Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dat heb ik gemist Ira,sorry lieverd.
    Maar als nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag,en nog vele gezonde jaren meis.

    Liefs Riet.x

    BeantwoordenVerwijderen
  18. zo, jij bent zeker verwend, leuk hoor!
    ik wist niet dat je jarig was maar bij deze
    nog van harte!

    groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Happy (belated) birthday wishes to you Ira - hope you had a wonderful day. Your gifts are lovely and I'm not surprised you have so many Blogging friends who shower you with love xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Very happy belated birthday to you!! Ich hoffe, du hattest einen total schönen Tag und hast es so richtig genossen! Wundervolle Post hast du bekommen, das freut das Herz einer Bloggerin!
    Herzlichste Grüsse
    Alessandra

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Nog gefeliciteerd met je verjaardag en wat heb je een mooie kaarten en kadootjes gehad zeg. Zeker lekker verwend.

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik ben wel wat laat maar ik wens je alsnog van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag. Je hebt prachtige cadeaus gekregen en wat leuk om zo door je mede-bloggers verwend te worden! Je eigen creatie in de vorige post heb ik om een of ander reden gemist maar het is weer een super mooie en romantische creatie! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wow wat super leuk dat je zo heerlijk verwend bent.
    W ist niet dat je jarig was dus bij deze HARTELIJK GEFELICITEERD !!
    Geniet van al dat moois!!
    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Je bent idd superverwend Ira, maar je verdient het! Wat een mooie creaties en geschenkjes, geniet er maar van!
    En het was met veel plezier gedaan!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag Ira, wat ben jij verwend het is je van harte gegund!.

    Liefs LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ooh so many beautiful cards and gifts, for such a lovely lady :o) Hope you had a wonderful day hun xx Hugs, Lisa x

    BeantwoordenVerwijderen
  27. What wonderful birthday presents.
    Belated best wishes, wish you a happy new year.
    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Alsnog hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag, wat ben je heerlijk verwend, maar je verdiend het, liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat leuk om zoveel mooie kaarten te krijgen! Nog van harte gefeliciteerd!

    Lieve groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Oooo you made out like a bandit girl. Look at all those lovely goodies. You are well loved my friend! Hugs!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Dear Ira,
    belated Birthday wishes - sorry I missed it.Beautiful presents from your friends.Enjoy your treasures and have a wonderful day.
    Hugs,
    Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hi Ira,
    I am so glad you had a lovely Birthday my friend and it's great to see all your beautiful presents from all your friends and so very well deserved for such a lovely lady like you. Big Hugs, Teresa xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Belated Happy Birthday wishes Ira - you got spoiled thats for sure!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ooh what gorgeous cards and gifts Ira... they are all so scrummy!!! you totally deserve them hun!! you are so thoughtful and caring...
    Glad you had a fabulous Birthday weekend!!
    Love and Big Hugs!!
    Sue xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  35. wow amazing goodies and happy belated birthday :)

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Nog van harte gefeliciteerd! En wat heerlijk hè, om zulke mooie kaarten te krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Oh! Ira, all your pressies are so gorgeous hun. Hope you had a wonderful birthday. Huge hugs

    Donna x

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Happy Birthday and glad to see all of the lovely items you've received...they're all gorgeous

    Shelby

    BeantwoordenVerwijderen
  39. That was my son's birthday as well! Glad you had a wonderful birthday and so many lovely birthday gifts! Have a great week! Hugs!

    BeantwoordenVerwijderen
  40. I didn't know you were celebrating a birthday. Happy belated Birthday, Ira! Hope you had a wonderful day. So pleased you received so many beautiful things on your birthday! I loved enlarging the photos and looking at all your goodies!

    BeantwoordenVerwijderen
  41. WOW....sweetie you certainly got spoilt but you sooooo deserve to you really are the sweetest. Mine is on the way sweetie, I didnt know it was your birthday til last minute sorry sweetie. Hopefully the post wont take too long.
    Glad you had a super fabulous day hun you really did deserve it sooooooooooooooo much. mmwah

    Lotsa hugs Vicky xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Nog van herte gefeliciteerd met je verjaardag en prachtig zijn de kaarten die je hebt gekregen.
    Ik kom via Maia op je site en heb mij als nieuwe volger aaangemeld.
    Nog een fijne dag en een warme groet.ELLY

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Parabéns por ter um aniversário tão feliz e amigas tão queridas!

    BeantwoordenVerwijderen
  44. hey wat ontzettend leuk om zoveel kaartjes te krijgen!! en wat leuk dat je ze er allemaal op heb gezet!!
    x annemarie

    BeantwoordenVerwijderen

Heel lief dat jullie een reactie voor me willen achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Omdat er tegenwoordig zoveel spam binnen komt, is het helaas niet meer mogelijk om anoniem een berichtje achter te laten...
Thank you so much for leaving me your comments, I always enjoy reading them immensely! Because I keep getting loads of spam messages, it is no longer possible to leave anonymous comments...

♥♥♥Ira♥♥♥

09 10